Ons programma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Ons programma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Ons programma

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

23 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Hierbij wat meer informatie over ons programma.
Vandaag sluiten we onze bezoeken aan de school af.
Morgen hebben we het kerstfeest met de school en de VT*
Zaterdag gaan we o.a. naar een kerstnachtdienst van drie uur in een rooms-katholieke kerk hier in de buurt. De dienst is in de regionale taal, dus we zijn benieuwd wat we er van kunnen maken.
Eerste kerstdag hebben we opnieuw een kerstviering.
Tweede kerstdag vertrekken we naar een Hindu bedevaartsoord Tirupati op de berg Tirumala. Ongeveer 120km hiervandaan. (Zie Wikipedia)
Dinsdagavond komen we weer terug in Palamaner.
Woensdag gaan we verschillende dorpen bezoeken waar studiecentra zijn gestart met de donaties van Support CSA in Ermelo.
29 en 30 december mogen Leen en ik twee cursusdagen voor de staf verzorgen met vier sessies per dag. Start om 7.45 tot 22.00 uur. Dit was het idee van George maar wij doen het iets anders.
We zijn stevig aan het nadenken hoe we dit gaan invullen en krijgen gelukkig dagelijks ondersteuning vanuit de Bosschool in Doorn. Dank, dank, dank. Wat een zegen is internet.
31 december gaan we terug naar Bangalore en spullen inkopen voor verkoop in Nederland ten bate van CSA trust.
Zondag 1 januari gaan we naar de kerk. Oud en Nieuw vieren zoals wij dat doen kennen ze niet. De Romeinse jaartelling vinden ze niet belangrijk. Hindu feestdagen daarin tegen zijn wel belangrijk.
2 en 3 januari staat een trip naar Mysore op het programma met bezoek aan tempels, een paleis en andere bezienswaardigheden.
4 januari; shopping, packing and debriefing. ‘s nachts vertrek naar Nederland.

• 23 December 2011 - 15:05

Hanneke:

Nog een drukke tijd voor de boeg dus!
    Toch hele fijne kerstdagen met elkaar!

• 25 December 2011 - 05:08

Jenny Stolk:

Nog een paar heel goede dagen daar, deze bijzondere kerstdagen zul je nooit meer vergeten. En foto's kunnen we ook zien als jullie terug zijn hoor. Maak het je zelf niet moeilijker als het al is... geduld is een schone zaak (voor ons dan, want ja, we moeten dan wel even wachten)

succes
    Jenny