Aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

18 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een zeer voorspoedige reis zijn we aangekomen in Bangalore. Het ruikt weer helemaal India. George en Amit (enige zoon van George en Amitha)stonden ons op te wachten op het vliegveld. De autorit van 35 km. naar hun huis verliep zeer snel. Dit keer was het rond middernacht erg rustig op de weg. De nieuwe weg naar het vliegveld is nog lang niet klaar. Nog steeds een grote puinhoop.
Amitha was enkele uren voor ons aangekomen uit Mumbai en sliep. Ze heeft ons niet horen aankomen. Even later was ze alsnog wakker geworden. Leen kreeg een kop koffie en zijn rode wijn uit Bangalore en ik mijn pilsje. Van elkaar snappen we niet dat je op dit tijdstip, vier uur in de nacht, daar zin in hebt.
Na drie uurtjes slapen, gewekt door passerende treinen, blaffende honden en het eeuwige getoeter van het gemotoriseerde verkeer, schrijf ik dit eerste stukje in Bangalore.
Het wordt vandaag vast mooi weer!
Wordt vervolgd.

Piet Jan

  • 18 December 2011 - 06:08

    Jenny Stolk:

    Heel veel succes daar en een heel goede reis verder....
    Ik leef op afstand met jullie mee.

    groetjes
    Jenny

  • 18 December 2011 - 06:57

    Hallo Leen En Piet J:

    Fijn dat de reis goed is gegaan. Ik wens jullie een goede dag toe. Bij jullie is het warm en ik moest de autoruit krabben net. Op dit moment zit ik op mijn werk. Het schijnt nogal druk te zijn, veel grieppatienten.

  • 18 December 2011 - 08:04

    Hermien:

    Ik was vergeten mijn naam erbij te zetten.

  • 18 December 2011 - 09:58

    Jack:

    Veel succes! En sterkte met slapen. We houden jullie vanaf hier in de gaten en we kijken uit naar jullie nieuwe stukjes. Heel veel plezier daar.

  • 18 December 2011 - 11:55

    De Gaagjes:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, fijne dagen verder! En de groeten aan George en Amitha en de rest.

  • 18 December 2011 - 16:31

    Wim En Wil:

    We hebben net het reisverslag gelezen.
    Helemaal India zo te lezen , we leven met jullie mee.
    Samen een heel goede tijd in dit prachtige warme land. liefs van Wim en Wil.

  • 18 December 2011 - 18:59

    Martin De Boer:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Succes met de missie. We zullen het avontuur en de vorderingen op de voet volgen.

    Groetjes, Martin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anneke

reisverslag India van Piet Jan en Anneke.

Actief sinds 12 Dec. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 87019

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2017 - 07 November 2017

25 jaar CSA Trust...feest en dankbaarheid!

21 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Mijn reis naar India

Landen bezocht: