Uitzwaaien!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Uitzwaaien!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Uitzwaaien!!!

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

17 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 17 december 2011.

Na een zeer onrustige korte nacht gaat om kwart over 4 de wekker. Tijd om op te staan!
Vandaag gaat het gebeuren, de reis waar Leen en Piet Jan zo naar uitgekeken hebben.
En wij, Hermien en ik, zijn er aan toe dat ze gaan. Tot op het laatste moment zijn er problemen geweest om alles voor elkaar te krijgen maar nu kunnen de jongens weg.
Hanneke, onze dochter, wil ons gelukkig naar Schiphol brengen. We zijn er wel achter dat twee grote koffers en twee kleine koffers niet in onze auto’s passen. De reis verloopt voorspoedig.

Op Schiphol aangekomen is er een verrassing. Margriet, Harald en Jolien staan dicht bij ons, maar Leen heeft niets in de gaten. De blijde verrassing is op zijn gezicht af te lezen als hij hen ontdekt. Na verloop van tijd wordt er eerst maar eens ingecheckt. De jongens staan door de consternatie bij de verkeerde balie in te checken.
Gelukkig weet Margriet waar ze heen moeten. Daarna zoeken we een koffiecorner op om de eerste kop koffie (van de vele koppen van vandaag) te nuttigen.
Het laatste half uurtje wordt zeer gezellig mede door de scherpe vragen die Jolien stelt.
Dan komt toch echt het moment van afscheid nemen. We voelen ons onwennig maar het is goed zo.

Om 8.40 uur Nederlandse tijd gaan Leen en Piet Jan de lucht in. Ze vliegen eerst naar Frankfurt waar ze overstappen op een rechtstreekse vlucht naar Bangalore. Vannacht om half 2 (Indiase tijd) komen ze aan en worden ze opgewacht door George.
Thuisgekomen stap ik weer in bed, nog even wat slaap inhalen.

Anneke