En dan is het bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu En dan is het bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

En dan is het bijna zover!

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

13 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag stond in het teken van inpakken, wegen,wat eruit halen,wegen,er weer wat bij instoppen, wegen enz..net zolang tot we 20 kilo in de koffer hebben. Maar wat mee moet is mee.
Daarna het huis goed opgeruimd en schoongemaakt anders komen we (op z'n Tuinema's) poezen oftewel schimmel tegen.

Om 6 uur bij de Chinees eten gehaald en bij dochterlief en gezin gegeten want bij ons is immers alles clean!
Daarna afscheid nemen van zoonlief en gezin en onze goede vrienden. En toen nog even de laatste dingetjes en het laatste verslag vanuit Nederland.
De laatste keer onze poezen eten geven die we achterlaten, maar goed verzorgd worden door de buurvrouw.

Morgen om 6 uur brengt onze schoonzoon ons naar Schiphol waarnaar we om 10.00 uur naar Frankfurt vertrekken om daarna met een rechtstreekse vlucht naar Bangelore te vliegen. Om ongeveer half 2 hopen we dat George ons op het vliegveld oppikt en dat hij zich niet verslaapt.
Wordt vervolgd!

• 14 Januari 2011 - 08:37

Hanneke:

GOEDE REIS en we lezen verder vanuit India!

• 14 Januari 2011 - 09:43

Jan Van Der Boom:

Hallo Anneke en Piet,
    Een heel goede reis, de groeten en gezond weer terug. Wij zullen jullie blijven volgen.

• 14 Januari 2011 - 09:59

Erna Tuinema:

Een goede reis toegewenst
    en de groetjes van Patrick, Kyllian en Julia

• 14 Januari 2011 - 12:02

Wout Van Veen:

Dag Anneke en Piet,

Leuk om jullie te kunnen volgen tijdens de reis. Goede reis gewenst en wij zingen ondertussen gewoon heerlijk door met Laudate. Op 23 januari zingt Laudate o.l.v. Arie in beide ochtenddiensten. Zoals jullie weten: te beluisteren via Internet ook in India!

Hartelijke groet,
    Wout van Veen

• 14 Januari 2011 - 13:03

Je Collega's:

Hoi Anneke en PietJan,

We wensen jullie een hele goede reis. En een fijne vakantie!
    We wachten vol smart op je verhalen.

Erik, Pauline, Mariska, Alice, Diane, Lia, Maas en Marlies