Kerstdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Kerstdagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Kerstdagen

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Van de week kwam er een pakketje uit India. Hier zaten kerstwensen van George en de kinderen in. Uit het pakketje kwam een scala van kaarten tevoorschijn die door de kinderen gekleurd waren.
De kaarten zijn kleurrijk zoals India ook is. Er zijn kerststerren, Europese kaarten maar ook platen met de Hindoestaanse god Ganesha erop.
De wens: Vrede voor iedereen in deze kerstdagen.
Het was een mooi cadeautje en we waren er erg blij mee.

En nu zijn de Kerstdagen weer voorbij. Deze dagen hebben we gebruikt om een presentatie te maken voor de Klokbekerschool en de Ireneschool.
Deze scholen hebben het afgelopen jaar onze stichting financieel ondersteund. Als tegenpresentatie willen we graag de kinderen meer voorlichting geven over de kinderen in India. In januari brengen we nog een bezoek aan deze scholen om de kinderen te laten zien waar we heen gaan en hoe het leven in India eruit ziet. Natuurlijk laten we de verschillen zien in de hoop dat we vragen van de kinderen meekrijgen. Naar aanleiding van die vragen willen we een powerpoint maken en die in maart weer aan de kinderen laten zien.
We hopen dat de kinderen betrokken raken bij elkaar.

Graag wil ik onze dochter bedanken die ons met raad en daad bijstaat, zodat we goed beslagen ter ijs komen.

Verder is het wachten op de visa's. Volgens Piet Jan zijn ze al onderweg maar moeten we wachten op bericht van de ANWB.

Donderdag over twee weken gaan we al. De tijd vliegt voorbij. Met dit koude weer heb ik nog meer zin om te gaan. In Bangelore is het op dit moment 27 graden en "s nachts 17 graden. Ik hoef mijn kruik niet mee te nemen.

Ook komen er al reacties binnen, dat vinden we erg leuk. De site werkt dus goed. Als je je emailadres invult dan krijg je bericht wanneer ik weer geschreven heb.

Met groet ook van Piet Jan. En....
Blijf vooral lezen en schrijven!!

Anneke