Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: annekeCSAtrust

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 December 2010 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen voor onze reis naar India zijn begonnen. Donderdag hebben we onze injecties gehad en morgen gaat onze aanvraag voor een visum op de bus.
14 januari 2011 vertrekken we naar Bangelore in India om onze vrienden George en Amitha te bezoeken. Verder gaan we scholen bezoeken die door stichting Support CSA Trust worden ondersteund. Ook willen we heel graag naar de Kinder Care Special School voor de gehandicapte kinderen in Palamenar.
Maar voor het zover is moeten we nog veel zaken regelen.

• 21 December 2010 - 19:56

Peter :

Goh, ik dacht dat mij iets was ontschoten, maar ik zie dat je volgende maand naar India gaat.
    Gelukkig.

Groet

Peter

• 27 December 2010 - 19:21

Jeroen En Astrid:

Hallo Anneke,

Veel succes met de voorbereidingen voor de reis naar India!
    By the way: Mooie foto van de geboorte van Jezus gemaakt in India.