Afsluiting! - Reisverslag uit Rāmpura, India van Anneke - WaarBenJij.nu Afsluiting! - Reisverslag uit Rāmpura, India van Anneke - WaarBenJij.nu

Afsluiting!

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 Oktober 2017 | India, Rāmpura

Gedurende veertien dagen mochten we weer te gast zijn in Palamaner.
We hebben veel gezien en de vooruitgang in de dorpen is goed zichtbaar zoals het nieuwgebouwde toilet bij het studiecentrum in Kuppana Palli.
Voor Karen, als nieuw bestuurslid van Support CSA Trust, was het belangrijk om te ontdekken hoe CSA Trust functioneert. Zij heeft vele gesprekken gevoerd met veel medewerkers van CSA. Karen is diep onder de indruk geraakt van het belangrijke werk dat door CSA wordt verricht. Dit verdient de komende jaren gecontinueerd te worden.

Dat Won en Jenna mee waren om het 25 jarig jubileum van CSA Trust mee te vieren maakte het extra speciaal. Won zijn opmerking dat hij Palamaner een zeer inspirerende plek vindt waar het goed toeven is, onderschrijven wij van harte.

Een goede stap vooruit is dat George alle leerkrachten opleidingen heeft laten volgen zodat zij nu goed opgeleid en gecertificeerd zijn voor het speciaal onderwijs. Deze leerkrachten ondersteunen met raad en daad de vaak jonge studiebegeleiders in de dorpen. Balaji, Nisar, Masenna en de accountant werken als stafleden nauw samen en verzetten veel werk. We zijn diep onder de indruk over de inzet van alle medewerkers en zien dat ze zeer toegewijd zijn aan CSA Trust. Zij noemen het zelf dat ze deel uitmaken van de CSA Trust familie.

De tijd die we samen met de bestuursleden van SMUDN hebben doorgebracht heeft geresulteerd dat we wederzijds de wens hebben uitgesproken om meer met elkaar te gaan samenwerken. Door samenwerking kunnen we elkaar versterken. De beide stichtingen hebben naar George uitgesproken dat we de intentie hebben om CSA Trust de komende vijf jaar te blijven ondersteunen. SMUDN wil het komende jaar starten met het opknappen van daken van de huizen van de allerarmste kasteloze vrouwen. Het bestuur van Support CSA Trust wil in het komende jubileumjaar 2018 heel graag nog een studiecentrum bouwen. Met hulp van jullie, onze donateurs hopen we dat te gaan realiseren.

Met veel plezier hebben Piet Jan en ik de weblog geschreven. Elke dag werd deze minstens 80 keer geopend. We voelen ons door jullie ondersteunt in het werk, onderwijs voor kasteloze kinderen, dat van elementair belang is. Het is immers voor ons een kleine moeite maar voor deze kinderen van groot belang.

Piet Jan en ik willen jullie hartelijk danken voor het meeleven en de berichten bij onze verhalen op de weblog en FaceBook.
We voelen ons rijk!

Kijk ook eens op www.supportcsatrust.org

• 25 Oktober 2017 - 08:09

Jenny Stolk:

Goede en voorspoedige thuisreis gewenst en dank jullie wel dat we mee mochten lezen.
    Tot gauw,
    Groetjes
    JENNY

• 25 Oktober 2017 - 09:39

Jan:

Bedankt voor de vlot leesbare verslagen. Fijn om jullie zo'n reis te kunnen volgen. Voor straks, een veilige reis naar huis.

• 26 Oktober 2017 - 16:15

Tine Walinga:

Verheug me erop je weer in onze winkel te zien, wat een bijzondere dagen waren dit voor jullie, mooi om mee te mogen lezen!
    Dank je wel, en: wel thuis