Zondag 8 oktober - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu Zondag 8 oktober - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu

Zondag 8 oktober

Blijf op de hoogte en volg Anneke

10 Oktober 2017 | India, Bangalore

In alle vroegte rijden we weer naar het vliegveld. Het laatste stuk van de reis is aangebroken. Bij de incheckbalie navraag gedaan of het wel lukt met een overstaptijd van slechts half uur in Poona. Blijkt een goede vraag. Vele mensen buigen zich erover. Het antwoord is niet heel erg overtuigend. De bekende Indiase hoofdknikjes, of beter gezegd -schudden. In Poona, wanneer iedereen al klaarstaat om uit te stappen, komt de mededeling dat passagiers voor Bangalore mogen blijven zitten. We zijn de enige. Als dat maar goed komt met de bagage? Het mirakel geschiedt; onze bagage staat gewoon op de band in Bangalore. Nu wordt het wachten op Won en Jenna die een uur later uit Cochin moeten komen en Rein en Karen die we daarna uit Dubai verwachten. Het verloopt allemaal zoals we hadden gehoopt.
George is met twee grote auto’s naar het vliegveld gekomen om ons op te halen. Met een korte tussenstop voor en ijsje, halen we in drie uur rijden Palamaner. We worden door Amitha, de staf van de Kinder Care Special School ( Die dus op hun vrije zondagmiddag opofferen) en leerlingen van de Vocational Training op de traditionele manier welkom geheten. We krijgen allemaal enkele kleurrijke stippen op het voorhoofd en enkele bloemen uit de tuin. In het Henk Centre, het praktijklokaal koken, gaan we lunchen en daarna moeten we van George uitrusten. Nog voor het avondeten hebben we een uitgebreide bijeenkomst waarin George uitleg geeft over het ontstaan van CSA trust en stellen we het programma voor de komende dagen vast. Het ziet er zeer vol uit met veel bezoeken maar…….er kan altijd wat van het programma af of wat anders erbij. Alles is mogelijk!

• 10 Oktober 2017 - 22:15

Hermien Jonker:

Hoera, aangekomen. een hele geruststelling.
    Vergeet niet ook te genieten, ondanks het drukke programma!
    Lieve groeten, ook voor George en Amitha.

• 12 Oktober 2017 - 19:51

Kees Witteveen:

Volg jullie reis met veel genoegen. Een hartelijke groet uit Putten.