Vrijdag 6 oktober - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu Vrijdag 6 oktober - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6 oktober

Blijf op de hoogte en volg Anneke

10 Oktober 2017 | India, Bangalore

Vanmorgen eerst nog naar de opening van de Kledingbeurs. Gelukkig waren er veel vrijwilligers gekomen om te helpen. Want het is veel werk om alle kleding in te schrijven en netjes op te hangen.
Daarna afscheid genomen en met gemengde gevoelens naar huis. Immers ik heb samen met Marlies en Anneke de kledingbeurs voorbereid en nu het zover is ga ik op reis naar India. Gelukkig is er Watts-app en blijven we met elkaar in contact. Weer thuis eerst maar samen met
Piet Jan koffiedrinken.

Zo’n laatste dag thuis is ook niet alles. Eigenlijk zit je te wachten dat je weg kunt gaan maar we vliegen pas vanavond om half 10. De koffers zijn gepakt. Rest ons nog het huis opruimen en stof te zuigen.
Ik lees nog eens alle berichten door die er naar ons gestuurd zijn. Het is goed om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven en geïnteresseerd zijn in het werk van de stichting Support CSA Trust. De warme woorden gaan met ons mee!
Om 5 uur staat dochterlief met haar jongste dochter voor de deur. Zij gaan ons naar Schiphol brengen. Daar zijn we heel blij mee zijn. Vol bewondering kijk ik hoe Hanneke geroutineerd door het verkeer manoeuvreerde. De vrijdagavondspits in de randstad is iets wat ik liever niet doe. Op Schiphol gaan ze met ons mee de vertrekhal in. Marinthe kijkt haar ogen uit en Piet Jan en Hanneke geven uitleg over hoe het hier werkt. Leuk om vele Engelse woorden te leren als opa en oma gaan inchecken.
Daarna nog één lekkere knuffel, nog een keer zwaaien en scheiden onze wegen zich.
Ondanks alle berichten de afgelopen tijd over drukte op Schiphol zijn wij binnen een uur door alle controles heen. We drinken nog een Hollands kopje koffie en eten onze bruine boterhammen met kaas op. Die gaan we komende weken missen. We zoeken de gate op, checken in en vertrekken naar Abu Dhabi. Daar stappen we over en vliegen door naar New Delhi.

• 10 Oktober 2017 - 16:39

Jan Van Der Boom:

Hi jullie twee. Ook ik volg jullie en zal zo nu en dan gepast reageren. Voor nu: safe journey!