25 jaar CSA Trust...feest en dankbaarheid! - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu 25 jaar CSA Trust...feest en dankbaarheid! - Reisverslag uit Bangalore, India van Anneke - WaarBenJij.nu

25 jaar CSA Trust...feest en dankbaarheid!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

17 September 2017 | India, Bangalore

Dit jaar bestaat de stichting Centre for Social Action Trust in India 25 jaar. Support CSA Trust in Ermelo ondersteunt deze stichting in februari 2018 tien jaar. Reden voor een feestje!

In de afgelopen jaren konden we duizenden kinderen, dankzij giften uit Nederland, naar school laten gaan waardoor hun leven een andere wending heeft gekregen. Immers door scholing is er een betere toekomst mogelijk voor de allerarmste kinderen.

Op 6 oktober vertrekken we (onze zoon Won, zijn vriendin Jenna, ons bestuurslid Karen, haar man Rein, Piet Jan en ik) voor een werkbezoek aan Palamaner. We zullen daar in de omgeving de dorpen bezoeken die Support CSA Trust ondersteunt en we gaan een dorp bezoeken waar een nieuw studiecentrum gebouwd gaat worden.

Graag wil ik jullie uitnodigen om ons te volgen op deze bijzondere reis.

• 18 September 2017 - 06:05

Jenny Stolk:

Wouw, dat komt mooi samen. Van harte gefeliciteerd en een prachtig bezoek daar toegewenst. Ik ga het graag weer volgen.

Hartelijke groet
    Jenny

• 06 Oktober 2017 - 10:32

Nina Verbruggen:

Hallo Anneke,

Wat geweldig dat jullie weer naar India gaan.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's.