Voorbereidingen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Anneke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

08 December 2014 | Nederland, Ermelo

December 2014.

In oktober waren George, Amitha, Latha, Baliji en Ranuka uit India op bezoek in Ermelo.
Het bestuur van Support CSA Trust had voor de gasten een vol programma. We zijn op vier verschillende scholen voor speciaal onderwijs geweest, op werkplekken voor mensen met een handicap zoals zorgkwekerij De Bloemenhof en Paperasserie en PCBO de Klokbeker. De ontvangst was hartverwarmend en wat we te zien kregen was zeer boeiend.
De gesprekken na de bezoeken leverden nieuwe inzichten op die mogelijk in India bruikbaar zijn.

In januari 2015 gaan Piet Jan en ik op werkbezoek in Palamaner.
We zullen daar ondersteuning bieden bij het opstarten van nieuwe vormen van arbeidstraining voor de Vocational Triaining. Daarnaast willen we ook de dorpen bezoeken die Support CSA Trust ondersteund.